Leveringsvoorwaarden
Versie 1.0
1. Bestellingen worden uitgevoerd zodra het totale orderbedrag op de rekeningen van FraNas is bijgeschreven en alle benodigde bestel- en NAW gegevens bij ons bekend zijn.
2. Zodra een bestelling wordt verzonden ontvangt u per mail een verzendbericht met pakketnummer (niet bij brievenbus- en buitenlandleveringen).
3. Wanneer een artikel onverhoopt niet op voorraad is en niet binnen 5 werkdagen alsnog geleverd kan worden ontvangt u daarover bericht en een indicatie van de verwachte leverdatum.
4.Herroepingsrecht: U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na het melden van de annulering nogmaals 14 dagen de tijd om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@franas.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. Aangebroken verpakkingen kunnen niet worden teruggenomen tenzij sprake is van een ondeugdelijk product of fout van FraNas. In dat geval zijn de verzendkosten van de retourzending voor onze rekening.
5. Uw gegevens worden via een beveiligde verbinding verzonden en niet aan derden openbaar gemaakt, verkocht of voor reclamedoeleinden gebruikt tenzij u hier uitdrukkelijk toestemming voor geeft.
6. FraNas is niet aansprakelijk voor mogelijke
schade die uit het gebruik van de producten voortvloeit. Lees altijd
de bijgesloten brochure of de aanwijzingen op de
verpakking voordat u de producten gaat gebruiken. Indien u twijfelt of een
product schade aan uw gezondheid kan toebrengen, raadpleeg dan een arts.
7. Klachten: FraNas doet haar best al uw bestelling zo snel en goed
mogelijk te verwerken. Toch een klacht? We raden je aan om deze eerst bij
ons kenbaar te maken middels het zo uitgebreid mogelijk invullen van het
klachtenformulier (zie knop onderaan) of door te mailen naar info@franas.nl.
Wij nemen dan zo snel mogelijk contact op en proberen de klacht zo goed
mogelijk op te lossen. Vanaf 15 februari
2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden
via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden
op http://ec.europa.eu/odr .Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is
dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de
Europese Unie.
Nog vragen? Mail naar info@franas.nl of bel 0252861614.
Tot slot een tip: Bij lage totaalbedragen zijn de verzendkosten relatief hoog.
Het kan daarom gunstig zijn het orderbedrag te verhogen door een groter aantal
te bestellen of samen met iemand anders een bestelling te doen. Vanaf €
50,- nemen wij een deel van de verzendkosten voor onze
rekening (vanaf € 100,- geheel).
RETOURNEREN
Versie 1.0
Hoewel wij ons best doen om alle bestellingen zo snel en goed mogelijk af te handelen, kan het gebeuren dat er iets fout gaat. Het kan zijn dat er een verkeerd artikel is geleverd, dat een product ondanks zorgvuldig inpakken toch beschadigd aankomt of dat een artikel een fabricagefout heeft. Het kan ook voorkomen dat u bijvoorbeeld per ongeluk een verkeerde kleur heeft besteld en wilt ruilen. Als u om welke reden dan ook uw bestelling wilt annuleren, kunt u gebruik maken van uw wettelijke herroepingsrecht:
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@franas.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. Aangebroken verpakkingen kunnen niet worden teruggenomen tenzij sprake is van een ondeugdelijk product of fout van cosmetics.nl. In dat geval zijn de verzendkosten van de retourzending voor onze rekening.
Stuur nooit zonder overleg iets terug maar neem eerst per mail (info@franas.nl) of telefoon (0252861614) contact op. Wij geven u dan de juiste verzendgegevens. Indien het versturen voor onze rekening komt maken wij ook een verzendetiket aan dat u per mail krijgt toegezonden en uitgeprint door u op de doos geplakt kan worden. Na ontvangst van de retourzending zal het orderbedrag zsm op uw rekening worden gestorneerd.
Privacy beleid
Versie 1.0
Wij zijn er van bewust dat u vertrouwen stelt in ons. Wij zien het dan ook als
onze verantwoordelijkheid om uw privacy te beschermen. Op deze pagina laten we
u weten welke gegevens we verzamelen als u onze website gebruikt, waarom we
deze gegevens verzamelen en hoe we hiermee uw gebruikservaring verbeteren. Zo
snapt u precies hoe wij werken.
Dit privacy beleid is van toepassing op de diensten van FraNas. U dient zich ervan bewust te zijn dat FraNasl niet verantwoordelijk is voor het privacy beleid van andere sites en bronnen. Door gebruik te maken van deze website geeft u aan het privacy beleid te accepteren.
FraNas respecteert de privacy van alle gebruikers van haar site en draagt er zorg voor dat de persoonlijke informatie die u ons verschaft vertrouwelijk wordt behandeld.
Ons gebruik van verzamelde gegevens
FraNas gebruikt de door u geleverd informatie uitsluitend voor de levering van de producten en indien u dit hebt aangegeven voor het verzenden van onze nieuws brief. U NAW gegevens worden uiteraard doorgegeven aan de vervoerder van de producten om deze bij u af te kunnen leveren. Andere partijen krijgen geen gegevens van u, tenzij hier door u toestemming voor is gegeven.
Gebruik van onze diensten
Wanneer u zich aanmeldt voor een van onze diensten vragen we u om persoonsgegevens te verstrekken. Deze gegevens worden gebruikt om de dienst uit te kunnen voeren. De gegevens worden opgeslagen op eigen beveiligde servers en die van een derde partij (Wega). Wij zullen deze gegevens niet combineren met andere persoonlijke gegevens waarover wij beschikken.
Gemaakte afspraken kunnen uitsluitend 48 werkuren van te voren kosteloos worden afgezegd. bij een korter tijdsbestek zijn genoodzaakt kosten in rekening te brengen
Communicatie
Wanneer u e-mail of andere berichten naar ons verzendt, is het mogelijk dat we
die berichten bewaren. Soms vragen wij u naar uw persoonlijke gegevens die voor
de desbetreffende situatie relevant zijn. Dit maakt het mogelijk uw vragen te
verwerken en uw verzoeken te beantwoorden.
Cookies
Wij verzamelen gegevens voor onderzoek om zo een beter inzicht te krijgen in
onze klanten, zodat wij onze diensten hierop kunnen afstemmen.
Deze website maakt gebruik van “cookies” (tekstbestandjes die op uw computer worden geplaatst) om de website te helpen analyseren hoe gebruikers de site gebruiken. De door het cookie gegenereerde informatie over uw gebruik van de website kan worden overgebracht naar eigen beveiligde servers van onedayonline. Wij gebruiken deze informatie om bij te houden hoe u de website gebruikt, om rapporten over de website-activiteit op te stellen en andere diensten aan te bieden met betrekking tot website-activiteit en internetgebruik.
Doeleinden
We verzamelen of gebruiken geen informatie voor andere doeleinden dan de
doeleinden die worden beschreven in dit privacy beleid tenzij we van tevoren uw
toestemming hiervoor hebben verkregen.
Derden
De informatie wordt niet met derden gedeeld met uitzondering van webapplicaties
welke wij gebruiken ten behoeve van onze webwinkel. Deze gegevens zullen enkel
gebruikt worden ten behoeve van het doel van de betreffende applicatie en
zullen niet verder verspreid worden. Verder kan in enkele gevallen de
informatie intern gedeeld worden. Onze werknemers zijn verplicht om de
vertrouwelijkheid van uw gegevens te respecteren.
Veranderingen
Deze privacyverklaring is afgestemd op het gebruik van en de mogelijkheden op
deze site. Eventuele aanpassingen en/of veranderingen van deze site, kunnen
leiden tot wijzigingen in deze privacyverklaring. Het is daarom raadzaam om
regelmatig deze privacyverklaring te raadplegen.
Keuzes voor persoonsgegevens
Wij bieden alle bezoekers de mogelijkheid tot het inzien, veranderen, of
verwijderen van alle persoonlijke informatie die op moment aan ons is
verstrekt.
Aanpassen/uitschrijven dienst nieuwsbrief
Onderaan iedere mailing vindt u de mogelijkheid om uw gegevens aan te passen of
om u af te melden.
Aanpassen/uitschrijven communicatie
Als u uw gegevens aan wilt passen of uzelf uit onze bestanden wilt laten halen,
kunt u contact met ons op nemen. Zie onderstaande contactgegevens.
Cookies uitzetten
De meeste browsers zijn standaard ingesteld om cookies te accepteren, maar u
kunt uw browser opnieuw instellen om alle cookies te weigeren of om aan te
geven wanneer een cookie wordt verzonden. Het is echter mogelijk dat sommige
functies en –services, op onze en andere websites, niet correct functioneren
als cookies zijn uitgeschakeld in uw browser.
Vragen en feedback
We controleren regelmatig of we aan dit privacy beleid voldoen. Als u vragen heeft over dit privacy beleid, kunt u contact met ons opnemen:
FraNas
Voorhavenkwartier 27
2171HW Sassenheim
0252861614
info@franas.nl